Städ - Lördag!

Nu sitter jag i soffan och försöker samla mina inre powers för att städa, det är inga problem bara man får sig själv att ställa sig upp och sätta igång. och varje gång tänker jag efter

-"denna gången ska jag hålla ordning, jag ska städa lite varje dag, städa hela lägenheten en gång i veckan, diska när jag använt något"

Men icke! varje gång jag städat är jag så trött på att städa att jag inte vill plocka undan efter kvällsmaten, och tjoo, då är man där igen. sanslöst. hur svårt kan det vara? inte ett dugg egentligen. det är bara att den där latmasken sitter så högt upp ibland. har till coh med köpt ett kålhuvud för att se om jag kan locka ut den, men den är väl för lat för att ta sig ut:P haha, men faktum är, jag har blivit bättre, visst hamnar kläderna jag tar av mig precis där jag står fortfarande, men jag är snabbare på att plocka undan det;)

Nu ligger min lilla myskise Smulan i mitt knä, hon är så söt. precis som tula var när hon var liten. uppmärksamhet 24/7. men jag älskar det lilla möget..

nej, nu får tanten sätta igång!!! snart... ja alldeles snart.. ska bara.. jag är den kvinnliga alfons åberg


Kommentarer
Postat av: Ida

Städa bör man, annars dör man. Städar gör man, ändå dör man! :-D.

2009-11-23 @ 19:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0