Gårdagen..

.. började med att jag och Danne körde och stor-handlade, alltid lika kul att se hans panik artade min när han inser vad det kostar. obetalbart;) men har man inte storhandlat så är det ju inte konstigt

Sen släppte jag av danne i åsum så det´n stackaren fick bära upp alla påsar och oacka upp, sen stack jag till sussi. körde hennes mamma och bror till Österäng sen satt jag och sussi och rå-glodde på OZ hela kvällen, sjukt bra serie btw. se den!

var inte hemma fören vid fyra i natt, sen höll lilla smulan mig vaken en timme till när jag kommit hem, med sina våta pussar

har också plockat skinn på ödlan, lite nasty faktiskt, det är nästan som gummi när han ömsar. och den lilla röven bet mig. TVÅ GÅNGER!!! HÅRT. rump-ödla.. vi är inte vänner idag kan man säga

så efter 5 timmars sömn var det upp och tvätta. och nu är det nog dags att äta litta frulle..

ajde bok (hejdå på kroatiska) jag är så internationell av mig idag


Kommentarer
Postat av: Ida

Aj då Ballek, säger jag då;-). Ses vi på lööördag my darling! PUSS

2009-11-27 @ 09:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0