En ny familjemedlem:D och lite andra uppdateringar




Såhär ser vårt nytillskott i familjen ut;) lilla smulan, Skaffade henne av lollo i söndags, och hon är helt underbar.



Detta är dom enda bra bilderna jag har då den lille har lite svårt att sitta still





Här är vitrinskåpet och bordet jag fick av familjen när jag fyllde år





Nya gardiner och blommor:) mamma Holmqvist stod naturligtvis för blommorna och gardinerna är från exklusiva ullared



Mina DVD-hyllor som jag fick förra julen har äntligen kommit upp




Köpte hyllor på ikea, där vi för övrigt var två (!!!) gånger på en vecka:P



Köpte även bokhylla, riktigt tjusigt



Detta är jag och lille Antonio, dannes systerson, förra helgen när vi var och hälsade på dom i malmö, han är så söt:D inga problem att fånga han i kameran



Han är en riktig linslus

Och annars flyter livet på, trivs som fisken i vattnet i denna nya situationen. Ska snart åka till torpet för att jobba en liten A1a. gött det.. fast det är rätt lugnt, har varit ledig i två dagar nu.

I helgen ska jag och Danne nog till lövet och byta till vinterdäck:P absolut min favoritsysselsättning på helgen, bilar, får lite panik av dom.

Förresten, min moppe blev stulen, IGEN, För ett par veckor sedan, men vi hittade den som tur var redan dagen efter, men utan tändning. så det blir vår-projektet.

Igår bakade jag bröd:O blev väl helt okej, något ciabatta liknande men hällde i lite basilika och lite sånt

Som sagt, i fredes körde jag och Danne till hans syster i Malmö, snacka om rusningstrafik.. suck... det var jättemysigt. vi stannade till lördag eftermiddag sen körde vi en runda till mamma och så kollade vi tre på yesman med Jim Carrey, hon är så okomplicerat rolig. är inne i en Jim Carrey period nu, tittade på både ace ventura och dum och ännu dummare igår. fast det är ju egentligen inte han, men det ska föreställa det, den är rikigt bra, se den:D

Såg förresten en annan film härom dagen, "last house on the left" en film som man bör se, men det är det obehagligaste jag någonsin sett, alldeles för verkligt. jag mådde fysiskt illa i två dagar av den. för jävra illa


nej nej, nu ska jag borsta hår och tänder sen susa i min splitter nya sportbil (läs en bult och fyra hjul) till axeltorp.

ciao







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad fint ni har fått det!! Och skit, har den blivit stulen och hittad igen. Sjukt ju!! Drömde om dig häromnatten. Ni kom och hälsade på mig och jag sprang emot er för att krama er. Och då vände ni och gick.. Tror jag saknar er alltså:D hehe. Skaffa skype så vi kan ha cam och dricka kaffe ihop:)

2009-11-19 @ 15:19:56
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0