då var denna dagen slut

jaha, idag har jag jobbat till halv fyra. sen körde jag och hämtade danne så körde vi till willys för att handla lite. sen vidare hem för kvällsmat, det blev wokade räkor med smak av lemongrass. riktigt gott. lilla smulan gillade med det, nu lär hon vara dålig i magen i 2 veckor.

just nu sitter jag och tittar på ncis, kan inte sova, så fruktansvärt varmt i lägenheten. så jag använder mig av lite "mafia wars"-terapi och hoppas på att kombinationen av det och ncis gör att jag däckar. ska köra danne klockan fem så det hoppas jag verkligen..

plus att denna tiden är toltalt värdelös, man är bara sugen på allt.

imorgon är det C-tur som gäller och sen ledig lördag.

Nej nu ska jag äta en bit fetaost, Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0