jaa

vad ska man säga?

Var på fotvård idag:D shit vad skönt det var.. sen åkte Jag, Emma och lille Mikael in till tivoliparken, sen kom Danne.. lite senare kom också emmas mamma, syster och bror.. det v ar mysigt. sen åkte jag o danne hem till han med varsinnfete-kyckling-rulle som vi åt till the Cube, mysigt fast jag somnade rätt så fort;)

imorron ska jag hem till ida och dricka kaffe, dit kommer också madde, nästan alla ös-brukar utom P, en vi får väl dricka kaffe från henne med;D

på lördag blir det Kopenhagen för hela slanten, jag, Pernie, boss och therese.. massor med öl, för-ferre hos pernilla sen ut.. dagen efter blir det nog repris med kina-maaad och bio.. AMEN DÅ SÅ!!!!!!!

nej soova nu, jobb imorron..


Kommentarer
Postat av: Ida

Viva Los Turkey, part one! Ses snart:-)

2009-05-21 @ 16:50:22
URL: http://ddotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0