Igår!

Var hemma hos Sussi igår, vi tittade på the magestic.. sjukt bra, Jim Carrey är suverän i den, inte så ofta som man ser han i en allvarlig roll. I slutet rav filmen ringer D och frågar om han kan komma på kvällen, vilket resulterar i att jag panikslaget får rusa hem och städa som en galning:) Har nog aldrig varit så andfådd i hela mitt liv, haha,... otränade lilla jag! Alla som känner mig vet ju vilka usla bortförklaringar jag kan komma med för att inte bjuda in folk när det är stökigt och jag inte orkar städa, denna gången hade jag inget toapapper, haha! galet...

Det var en mysig kväll.. är dock lite ovan vid att ha en karl i huset:O vilket resulterade i att jag sprang runt hit o dit som en huvudlös höna.. suck;)

I lördags träffade jag btw lilla Elin, det är alltid för länge mellan gångerna..


Ikväll blir det jobb, får se om det händer nått mer efter det:D

Psst, hur roligt det än verkar så är det aldrig bra att stoppa en ärta upp i näsan

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0