Hittade lite gamla bilder... Ego med vänner

Tänk så mycket vi gjort












Jag och Madde på Kristianstaddagarna



Jag och Pernie på Midsommar


Jag och Lina



Louise med den lilla magen. Där ser man inte mcyket av söta Isabella



Tysklandbåten med jobbet



Utgång Liseberg/Göteborg



Cp-ryck på Liseberg



Turkiet Vol 1



Halloween-fest hos mig, Jag, Tobbe och Boss



Kläppen, Jag och Andreas



Jag och Jack Sparrow Turkiet vol 1



Therese, Marina o Jag



Jobbe-fest hos Janne med Åhus



Kläppen



Pernillas avskeds fest, Ja o tobbe



Turkey vol 1 jag och Ida



Nyår hos Boss, Therese, Elin, Jag, Ida och Boss



Sing-star hos Pernie. Ida o Jag



Cypern Jag och Ida



Fest i Lun. Jag och ida



Hälsa på boffen på soutläger



Annas avskedsfest



Jag o Pernie


Ja o Ida



Jag



Ketchup-Dansen Tessi, Boss o Jag



Turkey vol 2. Dom snyggaste brudarna på stället :p



Turkey vol 2 jag och "whats his name"



Fest hos mig

ja detta var lite pics.. enjoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0