Nu har man börjat jobba igen:D

Det är så skönt att vara tillbaka på jobbet efter en veckas sjukdom. Trots att det var ett rätt så kaotiskt arbetspass.. 
 Fina-Tina hämtade och lämnade mig på jobbet. hon tyckte jag var väldans hostig så efter jobbet körde vi inom henne och så bjöd hon och Tom-Arne på 2 Whiskey;) det var minsann inte gott. men det hjälpte lite iaf:D

Nu är ja hemma igen, har städat undan lite för Daniel <3 kommer snart till mig. 

Lite halvberusad som man känner sig så är man lite halvsentimental, gillar att Ana-Banana är hemma igen. Det ska bli så himla kul att träffa henne:D

Men mest så gillar jag ju Danne, tycker mycket om han. Förstår inte hur det kan kännas bra efter så kort tid, men det gör det. Jag tror nog verkligen detta kan leda till något bra. men som den eviga singeln blir man ju ändå orolig. Passar jag till att vara i ett förhållande, tänk om jag blir en outhärdlig bitch? ja jag vet ju inte, har ju typ inte haft något förhållande. Men man får ju väntra och se vad tiden utvisar, förhoppningsvis har han så mycket tålamod att han klarar av om jag får några Cp-nycker. -men det tror jag nog.. det verkar som det

Just nu känner jag mig iaf äckligt lycklig, sanslöst. ser fram emot hela sommaren med vänner och kärlek.

Igår så var jag och Madde hemma hos Pernilla. En massa intag av kaffe och en och annan cigg. synd bara att Ida inte var då, då hade det varit alla ÖS-brudarna;)

Nej minsann, nu ska jag fortsätta att kolla på 2 and a half men och väta på danneboy.

Jobb citat "det låter som du hostar upp dina lungor genom näsan, är det bra?" läses med sjukt rolig dialekt. kan dock inte säga vilken då det ändå jag känner igen är Skånska, Stockholmska, Norrländska och Göteborgska'

Ses Alla<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0