Min jobbiga kamp...

..om att lära mig uppdatera...

suck..

Egentligen har jag tid, bruten arm o allt. men det är kanske därför som man blir stressad, för man tänker att jag har all tid i världen, då blir jag stressad, sen skiter jag i det. Men n uppdaterar jag iaf, sakta men säkert.

pratade med försäkringstant; lite pengar att hämta, wiihoo, men det blir mer sen. Pengar är inte alllt men sjukt välkommet,

Har btw precis bölat lite, singelpappa.blogg.se.. suck, suck, suck...

Varför uppadaterar man bara inte? så slipper man ha 7865 saker som hänt och man måste skriva om.

Jajja, men hädanefter ska jag bli en grym blogguppdaterare:D jag har nämligen span på en bärbar dator jag vill ha..

Annars blir det nog utgång på onsdag med iaf Boss o Pernie. ska bli kul. behöver komma hemifrån, känner mig som ett ljuskänsligt murmeldjur...

Adjöken    (med förhoppning om uppdatering imorron)



Kommentarer
Postat av: pernilla

haha. vad kul och typiskt att du inte har uppdaterat dagen därpå:D Det är min Allek det:)

2009-01-23 @ 22:02:21
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0