Måndagar...

Är så tradiga, man vet inte varför. som idag, jag är ledig, har varit hemma hos sussi, men det är ändå något med måndagar som gör att man vill spy.

I fredags kom lillebroren till mig och danne, vi käkade tacos och ostbricka. vi kollade på en massa filmer. det var hur mysigt som helst



Mina två hjärtan<3



Tacomys

Sen på lördagen kom familjen Holmqvist/Larsson och hälsade på. vi drack lite kaffe och åt frallebullar:D Dom skulle titta på lill-misen. Sen följde jag och Danne med mamma och lämnade ingemar och boffen på IP, där dom skulle träna boxning. Vi däremot körde ut till rusta och öb. Vi kom hem med raklödder till Danne, två juldukar, julservetter från rusta och på ÖB köpte vi plastlådor där vi kan ha våra tömba konserver och glas.

Var hemma vid halv-fyra. Då var Johannes hemma hos oss och väntade:) jag sminkade mig lite sen körde jag och hämtade Jörgen och Sussi. Efter ett litet stopp på löpinge pizzeria körde vi hem till mig för att ha skräckfilms-maraton. woohooo.





Johannes och Jörgen



Kommentarer
Postat av: pilla

saknar min tussilago

2009-12-02 @ 00:07:48
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0