Härliga tider

Onsdagen spenderades med Ida och Madde i Lund. Jag och Ida tog tåget dit, som dom miljömedvetna personer vi är;) synd bara att vi glömde hoppa av och hamnade i malmö, så vi fick ringa madde som redan stod och väntade, sen var det bara att hoppa på nästa tåg till Lund. haha

Det var jätte mysigt, vi kolade en massa affärer och sen hämtade Jonas oss och då bar det iväg till Madde för julfika. Dom har det hur mysigt som helst i sin lägenhet:D

Vi pratade en massa  och tiden bara flög iväg. vi skulle ta tåget vid 21 men nästan alla tågen var försenade så vi var inte hemma fören 23:P

Körde Ida hem, somnade vid 01, upp 05.00 och köra Danne, jobba mellan 07-14, stannade en timme på julfesten, sen stack jag till Louise och grattade hennes vackra dotter. träffade boss där med en kort runda:)

hemma vid halv sex, Danne hade maten färdig och bordet dukat, vilken vardagslyx:D

Nu ska jag ta och sätta mig i bilen och köra till axeltorp. i helgen kommer boffen och vuí ska till lund och julshoppa resten som vi behöver, och ska även klippa mig hos MAria där:D nice

Längtar till nyår!!

och jul..!!

jag gillar läget:D


Kommentarer
Postat av: Ida

Puss!

2009-12-18 @ 12:03:30
Postat av: pernie

naaaw:)!!! so kul!

2009-12-18 @ 15:10:47
URL: http://pernle.blogg.se/
Postat av: PILLA

Hade du, daniel, madde och jonas det bra igår? Så avis:) Jag ska göra matte c, skriva min bok och tenta av spanskan och framförallt vara med när mattias blir pappa i början på april och umgås myckdet med mina älskade kompisar:). Kanske frågar om timmar på torpet;) Hur har de det med timmisar för tillfället förresten?

2010-01-01 @ 21:23:16
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0