..

Datan krånglade så här har ni fortsättningen

Söndagen började med att jag gick upp och bakade saffranslängder med cit choklad



Sen körde jag och Danne och hämyade hans mamma vid tre, så bjöd vi henne på glögg och saffranslängden.. efter vi kört henne till bussen tog vi en snabbrunda till EKO:) köptefyra filmer, Fame, Boondock saints, the bankjob och walk the line. ute i förbutiken köpte vi råtobak. så nu har danne malt det, så det är bara att vänta på skiten ska torka sen blir det att rulla. ekonomiskt värre..

Efter Eko körde vi inte till stan, Beställde mat på peking och sen in en runda på åhlens. köpte en mascara och fick parfym av danne. DKNY. sörens vad glad jag blev. blev lite tårar i ögat

på måndagen körde jag en runda till sussi och tittade på OZ:D kul:D

Ciao


Kommentarer
Postat av: Ida

Bullmamma:-). Madde kommer oxå på kaffe imorn. Mys!

2009-12-01 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0