Nattugglande...

Sitter på torpet och filosoferar, eller njaa, jag arbetar ju. Endast 7 timmar tills jag får hem och sova.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om egentligen, det var så jävla längesen jag uppdaterade.


Sommaren har varit underbar, goa vänner, kräftskiva, k-dagarna, grisfest... och Daniel:) Som jag för övrigt är ruskigt kär i.

Allting känns som att det flyter nu. jag är ständigt i ett lyckorus.

vad händer närmast då? joo, den 27 ska jag fylla i och skugga min tatuering, kommer bli najs, och det är absolut värt dom futtigt 600 jag ska betala för det. Sen den 4:e bär det av till Liseberg, det ska bli så förbaskat roligt.

fast nu ska jag fortsätta jobba, fast jag är trött som en avdankad bäver.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0