Nu ska jag leva livet...

Ja. Verkligen. Det är dags nu. Har varit en down period nu. Men minsann om man inte ska komma upp. Är på väg nu.



Det har hänt mycket bra nu.


*pernilla är hemma, vilket innebär att alla kommer ur sina iden...


*min bil ska lagas denna veckan, innebär att man inte är så handikappad med att göra saker:)


*kommit på att jag måste göra något åt mitt liv, kan inte bara sitta och glo hela dagarna, är ju inte 85 än..


*sagt upp kontakten med S, sjukt svårt. Hoppas att mina vänner sympatiumgås med mig:)


Kommentarer
Postat av: ida

Jag tänker inte sympatiumgås ett dugg med dig, jag tänker umgås med dig för att jag har så kul med dig:-). Du e min champinjon, och en av mina bästa kompisar!

2008-05-20 @ 21:59:48
URL: http://ddotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0