Things you regret!..

Det känns nu, i efterhand, eventuellt, att lära Bianca att sitta på ratten.. Det var en lika bra ide som "äta-kex-mellan-tårna-incidenten..

Kontentan av rattsittande, är att man åker av(förbaskade snurrmekanismer som inte alls är konstruerade för normaltänkande (?) föräldrar). Så, antingen får barnet slå sig, eller får man agera landningskudde. Det är nog detta som innebär att jag måste ta konsekvenser av mitt handlande.. så utan att skryta så har jag nu säkerligen en punkterad lunga, vrickad lever och en gravt missbildad njure..

Man borde lära sig. Problemet i vår familj är dock, Bianca lär sig, men inte vi!


Ja visst ja.. Lärde henne att dricka ur kranen med. Hittills har det dock varit bra.. Eller ja.. Hon trillade ner i vasken.. Men hyfsat bra kan man väl säga iaf?



Kommentarer
Postat av: Dessi

Jag vet inte hur jag hamnade här men jag älskar dina texter om din dotter. Fyllda av humor och kärlek, och flera läste jag högt för min kille.

:)

2013-07-28 @ 23:00:19
URL: http://desssis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0