Diskussion.

Idag har Bianca varit på dagis. Jag spenderade tiden på bästa möjliga vis.

Ja, alltså, nu tror ni kanske att jag städade, eller tvättade, eller ja, något som mammor gör. Men nej. Jag sov. En timme. På förmiddagen. Praise the lord!

Hämtade loppan 11, hem och gjorde plättar, à la LCHF.

Mumsiga, och Bianca åt som det inte fanns någon morgondag. Eller. Hon åt en halv iaf.

Sen har vi spenderat resten av dagen med allehanda nyttigheter. Peta varandra i näsan, Spela trummor på kastrullerna.. Vi har suttit en meter ifrån varandra och vinkat, slängt kyssar.

Även plockat undan lite. Men vad tycker Bianca är roligast? Jo, såklart att leka med allt som jag redan städat undan. Så min hämnd ska vara att inte städa undan det. Hur kul är det då? Ha?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0