DU kan vända dina plåtar ABK-snubbe!

Vår ugn krånglar, big time! Den håller inte rätt temperatur så jag måste ändra under hela tiden jag har något i ugnen.

När jag bakade bröd så blev den helt färdig på ena sidan, och obakad på andra.

Så vi ringer ABK, det är trist när mat förstörs och man inte kan baka.

Han kommer ut och tittar och säger till mig;
-"på alla dessa anka ugnar måste man vända plåten i ugnen"

Är du dum eller? Vi har aldrig haft en by spis hemma, jag vet att man inte ska behöva vända på plåten.

-"detta är ingen varmluftsugn"

Nähä? Det måste vara den gamla årsmodellen eller dom gamla plattorna som lurade mig.

Jag är inte dum i huvudet, jag vet att jag inte har en varmluftsugn, jag vet också att man inte ska behöva vända plåten.

Men hursomhaver, vi får en ny spis, halleluja, men inte för att den vara gräddar i yttre delen av ugnen utan för att temperaturen är ojämn, tur att jag sa det till han.

Jag fullkomligt avskyr att bli idiotförklarad, verkligen.

Vi ringer ALDRIG om någonting.

Service, please!

Vår ugn, som tydligen inte har varmluft, döööh!



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Kommentar på grismålningen (kunde inte kommentera det inlägget): HAHA, det ska läras i tid. Vegetarian? Hell no. ^^



Och som svar på din kommentar; vänta hur nu va, hur ofta brukar du stoppa in huvudet i en... hårig... ehm... björnfitta? ;-)

2012-02-01 @ 12:06:08
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0