Mitt barn, rockstjärnan!

Biancas yrkesvana är numera utstakad!

Helt normal morgon.

Bianca åt frukost, frukosten hamnade mest i håret.

Bianca fick bada. Som den oerhört sunda föräldern jag är så tänkte jag att det kan ju vara skönt att få springa utan blöja lite.

Vi nakenfisen och jag satte oss och spelade trummor på kastrullerna. Lite random, kan tyckas, men en daglig aktivitet hos oss.

Där satt hon och spelade, Som om hon skulle varit förband till ett death metall band. Högt, osammanhängande och oerhört dåligt. Varvat med att dansa lite. Och sjunga Linka, linka(blinka lilla stjärna)

Efter hon hade kört, vad jag förstår, ett väldigt intensivt och jobbigt solo, som knappt döva hade töjat känna vibrationerna av, skrattar hon, ondskefullt, bajsar på golvet och går därifrån.

Snygg sorti kände jag.

Som en riktig rockstjärna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0