Pjuuh!

Det blir Ullared!

Danne sprutade (hehe) in något i däcket som fixade det. Goa potäter.

Så, kl 5.20 får vi befinna oss i sönnarslöv, 20 min iväg. Vilket innebär att vi får gå upp senast vid 04.20. Jag kommer dö.

Jag. Kommer. Verkligen. Att. Dö.

Hujedamej, du är inte klok Madicken, huga och halledar

Ullared är alltid samma sak;

Man börjar med att vara trevlig, vänta på sin tur. Men efter flera överkörningar, häldödare och annat så förvandlas man till hulken! Man får se en sida av sig själv, som endast (tur det) visar sig på vårt kära Gekås Ullared.

Nu ska jag packa väska till Bianca, hon ska spendera dagen med sin mormor.

Nu får jag sätta fart innan Danne kommer, för sanningen är, att dom senaste två timmarna har jag bara tagit roliga foto på mig själv med min iPhone, druckit kaffe och kollat fejjan.

Skärpning!

Ska bara...





Kommentarer
Postat av: ToveEvensent

Kolla in min blogg när jag sjunger!

Lämna gärna en kommentar!

Och följ mig via bloglovin! :)

Jag kommer följa er också! :)

2011-12-01 @ 01:02:05
URL: http://skiteridetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0