Måndag!

Danne jobbar morgon denna vecka, vilket innebär att han får gå upp vid 04.15, stackaren, men jag tror ändå att han gillar dagar mer än kvällarna, nu får han ju umgås med oss också:D

Biamca och Danne badade ihop för första gången igår, fick fina bilder men det lägger jag inte ut här;) fast jag vet att ni vill kolla in han era pervo;) mähäää

Dagen har spenderats med mamma här, massa kaffedrickande och mysande mormor/barnbarn imellan. har även haft besök av någon som pratar sparande idag, han pratade jättefort, var konstig och jag o danne fatta nada, och när vi sa att vi inte visste hur vi skulle spara så blev han typ sur:P konstig nisse, har aldrig sett någon bryta upp så fort, och takcade inte ens för kaffet;) hujedamej

Veckans tips!:
Om man är ensam hemma och går på toa med dörren öppen, kasta inte din enda toarulle efter en katt som du vill skrämma att inte gå in i garderoben, det blir så jobbigt då..


nu blir det päror, fisk, holladaise och ärtor. sen lite house med mitt <3:a

Puss på er alla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0