uppdatering om allt...PUPPP

... Ja, jag skrev ju förra gången att jag fått en jävla klåda, som är nu tusen gånger värre, har fått klådstillande, salvor, några sövande tabletter, inget hjälper, får panik, klättrar nästan på väggarna. jag sover i princip ingenting. jag har verkligen fått se en sida av mig själv som jag inte visste fanns. man blir rent ut sagt dum i huvet av att inte sova. var hos barnmorskan idag som sa att jag absolut inte ska behöva gå tiden ut med denna klådan, då det var ju skönt. ska dit nästa vecka för att se om man "är mogen", i så fall blir det igångsättning, kanske till och med samma dag. så nästa vecka kanske jag är MAMMA!!!!  sjuuukt.

tycker det är synd, denna klådan har tagit ifrån mig all glädje med graviditeten och det ända jag fokuserar på är att hon ska komma ut så jag slipper detta helvete. har aldrig varit med om något liknande, det ändå ställe som inte är täckt av dessa nässelliknande utslag är låren bak. jag bölar i själva tanken på att det snart är kväll och jag ska försöka sova igen. jag går verkligen på knä just nu.

var på akuttid på csk i måndags då jag fick blåsor i hela munnen och halsen av tebletterna jag hade fått. dummare läkare än hon får man fan leta efter. bara orden " men det är ju max 4 veckor kvar " hade kunnat få mig att slå henne så hårt så hon ser stjärnor.

Det sorgligaste är att jag kan ju inte ens ta i Danne för att det kliar så mycket. knappt ge han en puss. jag är så trött på detta helvetet just nu. har aldrig någonsin känt mig sp negativ. jag hade hellre brötit båda benen än att behöva stå ut med detta. Som tur är har jag Danne, som är världens mest förstående m'nniska och som försöker underlätta allt vad han kan för mig.

nej nu får jag sluta ösa självömkan över mig själv.

lägenheten är färdigtapetserad, skönt som fan då vi fick reda på att den vi ska ha i dec hade dom något märke på väggen som dom skulle få betala 2500 för:O dom är sjuka ABK....

nej minsann, adjö



Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

Men om du ska till bm nästa vecka för koll så går du väl over ordinarie tid? eller det är till 42 veckor du ska slippa gå?

2010-10-21 @ 16:18:05
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: elin

Tänker på dig, Allek! Om du vill får du gärna knipa till den 4 eller 5 november typ, för då är jag nere igen, hade ju varit häftigt att se en riktigt nyfödd! ;) Men annars hoppas jag att jag får träffa kompisgängets första bebis när jag kommer ner! :)

2010-10-22 @ 07:39:50
Postat av: lovisa

fin du är:)

2010-10-22 @ 08:44:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: pernilla

ååå vønnen. jag tønker på dig och håller tummarna før det bæsta och att du blir av med det redan nu i detta øgonblick! och så ser jag så fram emot att få se hur Bianca ser ut:)

2010-10-23 @ 09:58:29
URL: http://perne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0