dop och ullared

I lördags var jag och Danne i Helsingborg på barndop. Det var Dannes kompis Anna som vi var hos, trevlig tjej, dock kanske inte rätt ställe för att lära känna någon på;) men jag gillade hennes stil.  Jättemysigt och världens gulligaste barn.

I söndags så begav vi oss till ullared, Jag, Danne, Madde och Jonas, väldigt mysig dag med många skratt. väldigt mycket "par-aktigt", vilket var skitkul då jag inte har upplevt det så mycket innan då man var den evige singeln. Innan jag träffade the man of my dreams, Mr Right.. ja min Danne då.

apropå Danne, han är den underbaraste som finns, och det kanske är tjatigt att höra, men jag har det så underbart med han, jag hade aldrig kunna träffa någon som är bättre eller matchar mig mer. Redan från början kändes det ju så rätt, redan efter en vecka så satt vi ju och tittade på hus på nätet:O haha. inte kanske till oss då men på hus vi gillade, och nu, ett år senare, förlovade och BARN PÅ INGÅNG. Och jag är precis lika förälskad, nej nu ljög jag, mer förälskad än när vi träffades, men det bästa är tryggheten, att jag vet att det alltid kommer att vara vi, vi har bestämt oss för det. Jag älskar dig mitt underbara hjärta.

För att skryta ännu mer om Danne, han har köpt en mobil till mig:D en Samsung Ultra Touch S8300.. wii hooo




han är söt han:D


resten av veckan har det varit en massa jobb. Sussi har varit så gullig och fixat och donat med min blogg, får se hur den ser ut när den är 100 färdig:D hon är underbar den

slutade 21 idag, efter det begav jag mig till emelie för kaffe och muffin på hennes balkong, detta är också en flicka som jag tycker mycket om!!! hoppas på att det blir göass i Åhus imorgn.

Det var allt för idag..


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0