Mobilbloggar

sitter och Har rast på jobbet. Försöker verkligen komma igång och uppdatera bloggen nu.

idag Har jag haft fint besök, hoppas hoppas hoppas det blir som jag vill. Men det får jag väl reda på imorgon:)

haha anna, klart ni blir mostrar hela bunten, denne lille ungen kommer att ha fler än den kan önska sig;) haha.

 moster pernilla: kommer lära barnet smarta saker och uppmuntra barnet att åka utomlands och pröva på saker
När den blir äldre

moster ida: kommer att lära barnet allt om highfashion mode. Tror även att dennisdotter kommer lära barnet att göra en kladdkaka eller två;)

moster Madde: kommer ha väldigt stor inverkan på barnet. Passning och den som nog kommer skämma bort det lilla livet mest.

moster louise: kommer att lära barnet allt om bilar och snygga kläder:)

moster emelie: kommer att lära barnet en massa ordentliga saker och säkert en massa bus. Coola moster emelie:)

moster anna: kommer lära barnet att det är helt okej att bajja med öppen dörr. Och lära barnet att ju högre man fiser desto bättre är det. Men anna kommer också lära barnet om hur viktigt det är med skola och att engagera sig politiskt

moster elin: ja, elin är ju socionom snart, hon kommer väl se till så att barnets föräldrar sköter sig, haha. Nej men hon kommer lära barnet levnadsglädje och att man kan vara både en rolig person och en seriös person på samma gång:)

moster sussi: kommer lära barnet om vikten av att kunna drömma och vara artistisk.

Moster borg: kommer lära mamman om hur det är att vara en bra förälder och hur man gör för att få ett tryggt barn.

ni kommer alla att lära mitt barn underbara och nyttiga saker. Säkerligen en massa skit också. Men det finns nog inget barn som Har högre förutsättningar än mitt, och det är mycket tack vare dom underbaraste vännerna i hela världen.

Puss på er alla


Kommentarer
Postat av: anna strindberg

nu blev jag lite blöt i ögat. :) och det var inte för att det är ett jävla tvärdrag i mitt rum som även gett mig nackspärr - nej, det var för att det var en av de finaste sakerna jag någonsin läst. :)

2010-04-15 @ 21:59:22
Postat av: pernilla

♥♥♥♥♥♥ Du är så gullig! Gillar att du tar tag i bloggen också!:)

2010-04-15 @ 22:38:52
URL: http://pernle.blogg.se/
Postat av: Gunne

Vill bara säga att jag kan tänka mej att passa de lilla knytet om du och barnets alla mostrar ska ut någon kväll. Lycka till. Gunne

2010-04-23 @ 00:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0