La Turkey:)

Heelt sjuk semester. Det var helt underbart.. trots att jag saknar min kräk-handduk... Här kommer lite Pics




fest-fina pinglor



Ja och Johan:)



Jag och min kompis John-John



Annars så har jag jobbat delade turer.. förutom igår då när hela mitt öga svullnade och jag såg ut som Quasimodo på jobbet. Stackars lille barn. haha!

Sen är det annat som är nytt och spännande. Det känns bra. Lite skrämmande men dock bra. Får se hur det blir med det. Men hittills tycker jag att det känns redigt nice. Blev bjuden på middag i Torsdes, mycket gott, sällskapet var ännu bättre;) Jag hatar när man börjar tänka förmycket, mycket lättare att bara "go with the flow".. Så det har jag bestämt mig att göra, bara hänga med i vind-draget!

Funderar starkt på att byta nummer, gillar inte när folk hela tiden ringer sent på natten, särskillt när jag inte är intresserad. Vad säger du Pernilla? "NO, NO, NO" verkar betyda "YES, YES, YES".. suck! men härmed har jag ingått en ignoreringsfas då inget annat verkar fungera. Vänligt avvisande eller bryskt avvisande, nada fungerar..

Ikväll ska jag titta på bio, vet dock inte vilken. men det blir kul iaf.. Delad tur imorron, damn! men sen kommer nästa vecka och den är lite lugnare..:D Får panik, vet inte vad jag ska ha på mig ikväll:P jaja, skitsamma

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: pilla

ehh... JA:D

2009-05-10 @ 22:43:28
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0