Fredag-Söndag

Oj Oj Oj! Nu är jag trött....

Fredag

Efter att ha jobbat torsdagnatten så var jag sjukt seg. Jag stack hem till Ida vid halv fyra och kollade på film, "Dreamcatcher", sjukt bra film, tills man fick se utomjordingen som var en orm med typ en miljon tänder.. SNYGGT. Jag och Ida tittade inte ens färdigt:P Sen vid 18 stack vi hem till Pernie. Då var det fest och singstar:) sen stack vi ut på banken. det var trevligt.






Fickstor chock när jag såg dennabilden och insåg vilken liten och obetydlig bakdel jag har.. hm.. Vad kostar det att göra inlägg i rumpan a la J.Lo?





Lördag

Morgonen började halv 7 då Therese hämtade mig för att köra till jobbet;) suck.... jobbade mellan 07.15 - 15.15. Sen stack jag hem till 'pernilla där det blev pizzasvullande och youtube. Sen senare kom bosson, hon visade sin bil. som btw var sjuuukt snygg, förhoppningsvis blir det lisebergsbilen:D Sen började jag jobba igen 22.45 till 7.

Söndag
Körde direkt hem till Pernie efter jobbet. Hon bjöd på scones och kaffe.. vi satt och var soffpotatisar några timmar och tittade på nästan alla hipp hipp avsnitt. Har också varit på Stranden med Anna, Pernilla och hundar.. mysigt. sen körde vi  3 hem till Pernilla och käkade pizza (igen), Ludde var med. Han och sture var som.. erhhm.. hund och katt;) Annas littlebrother with friend kom och snackade lite med.


jahaa, övrigt då...!!

trött på mycket nu. trött på att det känns som jag bara jobbar hela tiden. Jag känner också att hösten kommer och det känns BAJS!  Blir dock så jäkla lycklig när jag tänker på Lisebergsresan som närmar sig. Sen är det ju Ayia Napa med:D Så, egentligen är ju livet rätt schysst!!! Eller mycket bra. Vill bara bytra jobb, eller, ja jag vet inte. Är bara så trött på det, inte på sjävla jobbet utan Mrs intrigmakerska på jobbet. som ärligt måste ha en släng av borderline..


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0