Hund to the vakt...

Är hundvakt i helgen till familjens finaste vovve.

Bianca gick själv med tindra ända från lekplatsen, tindra blev väldigt förvirrad, men gick fot bredvid mig och Bianca blev såå stolt.

Tindra har även spenderat förmiddagen med att ha ett måttband kring midjan. Jag antar att Bianca tyckte att det brukar ju mamma ha, så varför inte Tindra..

Så, dom är väldans bra vänner, delar mat och vatten, eller dom äter varandras mat kan man säga.

Nu kör jag och Tindra till Rebbe för att äta kräftor och leka med deras vovve Vegas.

Förlåt mamma och Ingemar. Men om man säger, rent hypotetiskt förståss, att ni kanske har en något mer ouppfostrat hund när ni kommer hem. Det kan ju vara så att någon har råkat låta henne sova i säng och soffa.. Kanske gett några, många smakbitar vid matbordet.. Man kan ju anta det. Sen skulle jag aldrig låta henne. Såklart.. Eller?



Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Fin vovve =)

2012-06-30 @ 17:35:19
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0