Ynkligt!

Ja, jag och Danne är minsann ynkliga idag, kräkiga, huvudvärk.. nu ligger vi i soffan och försöker kurera oss.

Annars? Ja, LCHF går över all förväntan, känner hur jag minskar men tyvärr syns det inte så mycket på vågen, kanske något kilo till eller så. Har varit ute och joggat, promenarat... och ja, jag måste bara säga att det är helt underbart, jag och mina lurar!

Igår fick jag så ont i mina vader när jag skulle springa så jag bestämde mig för att jag säkert gör av med mer energi om jag dansar fram i stället för att gå. Så jag dansade mig fram, som en galning/dragqueen i fyra km, som tur finns här ju cykelvägar så man kan undgå upptäckt. Eller inte! när jag precis var i mitt bästa dansmove till "I'm so exited", och märk väl, jag har verkligen hållt koll, framåt, bakåt och åt sidorna för att ingen skulle se mig.. men då kommer det en tant, cyklandes i väldig fart bakom mig. hon tittar på mig, flinar med hela ansiktet och gör tummen upp.. ja vad säger man. känns som deja vu!

Ja, vad är väl en bal på slottet? Jag får försöka tänka på att jag säkert förgyllde hennes dag, och inte att hon skrattar åt denna tjockis som är ute i mitten av ingenstans och busta some moves! Och föresten, så ska man inte skratta åt en tjockis som tränar, hon är på god väg att bli lia smal o grann som ni, tyck i stället synd om den som sitter hemma framför sin TV,den ni inte ser, som sitter och äter sina chips i all ensamhet.

Såå. jag är STOLT! stolt att jag tar tag i mig själv! Mindre stolt över att jag visade mina moves för tanten på cyklen


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är stolt över dig! Puss

2011-09-05 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0