På väg hem från Ystad

Idag har jag och Bianca slappar, badat, busat en massa. Idag lärde bianca sig att sätta ihop två legobitar, woho, hon lärde även sig att sätta på locket tull snusdosan, klokt barn det där.

efter pappa Danne kom hem så gjorde vi vid oss och stack till farmor och farfar i Ystad.
Där bjöds det på massa go' mat, förrätt, huvudrätt, efterätt, kaffe o kaka.. Oh halledar

Bianca hade mysigt och njöt av all uppmärksamhet, men ni vet, när man är hos någon som är av den äldre generationen, deras hem är ju som, tjjaa, man kan jämföra det med att låta ditt barn krypa inne på duka eller cervera, huga!!!


Titta förresten vilken underbar present jag fick av Danne, ja jag fyller ju inte år fören nästa vecka, men han kunde inte hålla sig. Älskade danne, mitt allt.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0