Hittills

Danne tog Bianca i natt, behövde det, var så trött att jag hade kunnat nya bort min högerarm för sömn. Då är det allvarligt.

Så Danne väckte mig i morse, lite över nio, men Bianca, det barnet har ingen förståelse för en nyväckt mor, hon stampade på mitt ansikte, gav mig kärvänliga bitchslaps, drog i mina ögonlock.. Tjaa, att morna sig är för suckers!

Sen upp, ta det lugnt med datorn och en kopp kaffe på balkongen, under tiden så sprang Danne runt som en ettrig iller och städade, vilket såklart chockade mig djupt, fick kolla tempen på Danne så han verkligen mådde bra.. Inte att han städade utan att han var ETTRIG! Halleninadar..


Sen iväg till systemet, köpa lite öl och vin till ikväll, Jonas och Madde kommer hit och äter, spelar spel och umgås ikväll. Myspys


Blommorna jag fick av Danne

Och lite bilder på loffa loffa

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0