Sms misstag:P

Tänkte att jag skulle jäklas med Danne när han var på toa, vet ju att han oftast sitter och spelar mobilspel.

Jag vet ju att spelen pausas på ens iPhone när man får ett sms, så jag skickade, skickade och skickade massa sms till han. Totalt osammanhängande sms, jag bara plippade.

När han kommer ut från toan står jag och flinar som fan och frågar om han gillade smsen, Danne ser helt frågande ut och säger att han inte fått några. Tittar på mobilen och ser att jag skickat alla dessa till min kompis Emelie.

Fick skicka och förklara och får tillbaka att hon hade fått 29 sms och att hon inte förstod varför jag hade skickat ett sms med RFSU, nej, vem vet egentligen varför?

Suck! Som tur är känner mina vänner mig och vet att detta inte är något direkt konstigt;)

Det var den söndagsmorgonen..!



Kommentarer
Postat av: Emal

Super fin blogg!!



Rösta gärna på denna bild och hjälp mig vinna tävlingen :)



http://apps.facebook.com/albatros_pic_se/visbill

ede.aspx?bid=1571&ref=nf



TACK!

2011-11-20 @ 12:52:28
Postat av: Shitstain Barbie

hahahhaa! jag dör

2011-11-24 @ 05:50:08
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0