Morgon:)

Igår var en mysig dag. Maria som har varit på Malta i tio veckor kom hem och fixade till mitt hår, Henke Larssons dredlocks lär ha varit mer lättkammat än mitt;)

Hursomhaver, det blev skitbra, som alltid med Maria, hon är duktig och vet hur jag vill ha de.

Tja, jag är kanske inte så svår att tillgodose, jag vill kunna kamma det. Sen klippte hon upp det så lockarna ploppar fram:)

Morgonen för mig och Bianca har varit lugn och skön, vi har ätit frukost, lekt med en sån tjofräs som man ska slå på med hammare, vi har gått lite, hon har pratat i telefon som vanligt men nu säger hon;
-"Ej, Ej mommo. MOOOMMO!"

-"Hej, hej mormor, MOORMOOR"
För er som inte kopplar Biancaspråk.

Nu ska jag och Bianca lägga oss framför Greys, när loppa-liten somnar blir det för mig att tömma diskmaskin och plocka undan.

Hej så länge



Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Det här är en av mina favoritbloggar just nu!! :)

Du får mig att le varje dag. Tack för det och en Kram till dig och din goa familj.

2011-11-23 @ 12:29:08
URL: http://detskiralivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0