Mitt fel????

Är det mitt fel att Bianca låtsas som att allting är en telefon? Böcker, skålar, skedar, fjärkontroller??

Hon sitter nu alltsom oftast och säger "allo allo ej ej tjeeeeena"= hallå och hej, ja och mitt barn säger "tjena", hur coolt är inte det då? Hon tycker det är roligt när vi låtsas som vi ringer mormor och sen sitter hon där en bra stund och "pratar"..

Nu kan hon säga;
# Tiger
# Mamma
# momo = mormor
# tjena
# tiiina= tindra
# Madde
# Ida

Hon säger inte pappa, vi tjatar o tjatar, men varje gång vi säger:
- " kan du säga pappa"?
Så svarar hon argt, barskt och bestämt:
-" MAAAMMA!!!!!!!!!"

Hehe

 



Kommentarer
Postat av: Amy

jag tror barn överlag lär sig säga pappa långt senare än mamma... vet inte varför. Och jo, det är nog ditt fel lite grand att hon gör så haha :D trevlig blogg, kul att titta in här ^_^

2011-11-14 @ 15:15:22
URL: http://dawnelydawn.blogspot.com
Postat av: Patricia♡

Haha men så sött:)

2011-11-14 @ 16:08:42
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0