Men vänta nu..

Var detta verkligen en smart deal?

Saken är den, jag har feber och är allmänt dålig. Frågar ni Danne så är jag sjuk, men frågar ni mig så är jag så nära döden man kan vara utan att dö. Så det då..

Nu är det såhär, min snälla mamma kommer hit och ger mig ett handtag med Bianca idag, ytterst välbehövligt.

Meeen, det är ju så att säga inte besöks-vänligt här hemma. Tusen saker på golvet, mer disk än ett helt kungarike använder på en vecka, kaksmulor, macksmulor, leksaker i varenda hörna.

Detta har resulterat i en panikartad storstädning. Den gjorde susen på febern.

Känner nog att detta inte är det mest genomtänkta dealen jag gjort.

Jomensåatt...

Här får ni en visuell bild av mig iaf

 



Kommentarer
Postat av: malin nielsen

haha det inte bara när man har barn lovar jag !! även när man har stora mastiffer hehe va underhållande läsning hihi

2011-11-16 @ 12:29:36
Postat av: Sussi

Hahahahaha! Ja, jag kan se dig framför mig ;D!

2011-11-16 @ 14:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0