Har ni förslag?

Har ni förslag på något bra recept? Gärna utan halvafabrikat. Skicka det i en kommentar då, Det intressantaste receptet får en länk till sin blogg.

Ska försöka sätta mig och göra en mat-lista för denna månaden. Kul va? Inte speciellt. Men jag vill bli lite mer organiserad när det gäller inköp. Jag och Danne är redan duktiga vad det gäller att laga mat. Vi lagar alltid mat utan halvfabrikat(95% av gångerna iaf) och då kommer man oftast billigare undan, sen att det är godare och hälsosammare är ju inte fy skam det heller.

Fast det är så sjukt drygt att sitta och skriva matsedel, eller inte själva matsedeln då, utan alla ingredienser man ska köpa. Ska VERKLIGEN försöka handla för hela månaden, så man har det hemma, det är alla jäkla småköp som kostar, 500.- hit och 500.- dit blir många tusenlappar.

Så, sätt igång, skicka recept


Kommentarer
Postat av: Anna

Min man gör en grym köttfärssoppa:). Men ja kan inte receptet. Ja håller med dig. Det blir lätt småköp som blir stora i slutändan:/

2011-11-24 @ 19:53:16
URL: http://peppakakan.bloggagratis.se
Postat av: Ida

titta in på tasteline.se, eller recept.nu. Pussss

2011-11-24 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0