Föra statistik??

Jag funderar på att börja köra med någon form av statistik.

Låt mig förklara..

All den tiden jag lägger på att försöka hålla Bianca ute från saker V.S hur kort tid det egentligen tar för henne att överlista mig.

Jag; 2 timmars fundering, 2 timmars planering, utförande, kanske 5 min

Bianca; 2 min sen är hon inne

Sen är det bara på att planera igen

Usch nej, struntar nog i statistiken. Inser att jag kommer inse hur ofta hon klår mig.

Föresten, visste ni???..

.. Att ju mer grejer man ställer undan, försöker gömma och skydda..

... Desto fler andra grejer hittar dessa ninja-varelserna..

När tar grejerna slut? Vad händer då? Hoppas inte set börjar om


 



Kommentarer
Postat av: therese

har just nu en tävling på bloggen , var gärna med :) http://lifeoftessy.blogg.se/2011/november/vinn-valfritt-armband-fran-xenobia-design.html

2011-11-16 @ 15:52:26
URL: http://lifeoftessy.blogg.se/
Postat av: Johanns

Det blir bättre :) jag har allt framme nu och Neo rör inget, tror han slutade med det när han var 15/16 mån. Iof har han aldrig varit så klåfingrig :)

2011-11-16 @ 17:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0