Flytta er för fan från barnvagns-platserna!!!!!!

När folk inte flyttar sina fläskiga rövar på tåg eller bussar, när dom sitter på platser avsedda för barnvagnar och rullstolar.

När man sen ser att dom tittar på en, ignorerar en, och man säger snällt:
-ursäkta, skulle jag kunna få ställa min barnvagn här?

Då tittar han på mig som att JAG är dum i huvudet! Men din jävla idiot, där finns skitmånga platser kvar, men det finns bara två ställen att ställa vagnen. Eller på tåget, då är där fullt av människor ståendes där man ska ställa vagnen. INGEN flyttar sig, som tur va kom konduktören och berättade att dessa platser är avsedda för vagnar. Jävla idioter.

Jag ställer mig alltid upp för gamla, gravida och barn. Lär er lite hyfs för fan!



Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Dåligt att vissa inte respekterar!



Hejsan! :) Jag och ett par vänner har startat ett UF företag!

Vi säljer stilrena vita tygväskor med snygga tryck för ENDAST 89 KR!! Kika gärna in och gilla vår facebooksida :) http://sandratjulins.blogg.se/2011/november/tagbag-uf.html#comment

2011-11-29 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0