Det har ändå hänt en del

Idag kom Rebbe hit på en fika, gullefjunet köpte med sig kaffe och mjölk:) förmiddagen bestod av tjötande, rymmarbarn, chokladkakor(Speciellt uppskattade av Colin, undrar om det fanns någon del på hans lille kropp som inte var täckt av choklad, hehe)

Sen har jag gjort 14 portioner mat till Bianca, kokt skinka, pasta, örtsås och massa grönsaker. det gillades

Jag börjar komma in i ett bra flyt igen känner jag, har torkat och donat hemma, med köksluckor och grejer, det är till och med undanplcokat efter maten.. snoffan tar en powernap nu, sen ska vi bada, efter hon somnat för i natt å tänkta jag damsuga och torka av golvet. får försöka göra detta till en vana känner jag

nej nu ska jag slänga upp benen i soffan och vänta på att Bianca ska vakna. Danne ligger och sover, ska jobba natt denna veckan, hur ska jag kunna sova, utan han vid min sida, kommer kännas tomt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0