Underbar dag med Fis-Ida

Idag kom söta Ida till mig, vi käkade lite mat, snackade massa skit, Ida överbevisade mig om en "oregano-låt", kollat "Burlesque", drack varsitt glas vin, åt jordgubbar och vattenmelon, vardags-lyx när det är som bäst.

Ida, du är min stjärna i natten <3

Du gör alla mina dagar snäppet bättre. Är så glad att du finns, och att jag har dig att dela min vardag, mina tankar, känslor och upplevelser med. Du är en underbar liten individ.

ÄR så tacksam för att du står ut med mig, det är inte illa ska jag säga dig. och att du faktiskt, tycker om mig, precis som jag är

All my love to you


Kommentarer
Postat av: Ida

Pusss!

2011-07-02 @ 12:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0