En ny era!

Idag har jag nått en helt ny nivå på slarvighet, korkighet och idioti. Jag tappade min mobil i skurspannen, varför? tjaa, för att det är så förbaskat kul? Nej inte alls, för att jag kände att jag skulle lägga mobilen precis på kanten, sträcka mig efter något, så plums. Där försvann delar av mitt liv. suck. inga nummer kvar, och fått låna en telefon av Danne, som inte ens McGyver hade kunnat förstå sig på.

Varför, varför, varför?????????????(Dunkar huvudet frenetiskt i väggen)

Någon som vill testa och vara mig? en dag eller två? jag betalar bra


Kommentarer
Postat av: TOBBE

Hahaha! Din lilla klumpeduns! Jag behöver inte byta för att känna hur det är att vara du, för jag ÄR redan som du ;). Hahaha. Hoppas mobilen hämtar sig igen. Jag messar mitt nummer. Puss å kram hela dan.

2011-07-17 @ 13:46:22
Postat av: Sussi

Hmmm. Det där blev inte rätt. Det var inte Tobbe som skrev det där, det var ju JAG.

2011-07-17 @ 13:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0