Nu är alla helger slut...

.. känns rätt trist, det var så mysigt när Danne var hemma med oss. Men jag har och göra hela tiden ändå verkar det som.

I fredags kom Madde, Jonas, Maria och Ida för att fira Maddes födelsedag, så gulligt att alla kom hit, så slapp vi köra till Lund med skruttan. En mysig och lyckad kväll med mycket skratt, som det alltid är när jag har mina underbaringar hemma hos mig.

 

Fattar inte vad jag sysslar med, men som tur är ser det ut som jag roar Madde iaf;)

 

 

Min smörgåstårta, blev rätt nöld, och alla verkade gilla den

 

 

Jonas (den pärlan), dukade av och satte i diskmaskinen, så vettiga vänner jag har:D

 

 

Danne tömmer diskmaskinen vid halv tre på natten, jags a att jag inte ville göra det dagen efter, när han började tömma, jaaa, då gick jag ut och rökade;) hehe, han är en pärla

 

 

Dagen avslutades med litta hångel;)

 

Gårdagen spenderades jäkligt lugnt, Danne stack och tränade jag då tog jag och Bianca en lite powernapp i soffan, sen spenderades resten av dagen med att kolla på house, dricka kaffe, äta vetelängd.. haha, massa onyttigt. sen god mat på kvällen. Mamma och lillebror kom inom en snabb runda, mamma hade köpt lite gulliga kläder till snuttan och två mjukis-speldosor, helt underbara, när man låter Bianca stå på bordet och sätter på dom så fäktar hon som sören, och blir arg när hon inte får fortsätta, vi höll säkert på en halvtimme igår;) envisa lilla tös, var har du fått din envishet ifrån, höööm...

 

 

Satan vad jag älskar mitt liv, och alla fina som finns i det. jag hade inte kunnat undvara en enda av er.



 

En liten bild på världens vackraste sessa

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0