Onsdag

Bianca har inte sovit så mycket i natt, mest legat och småpratat och velat kela. inte mitt i Natten Bianca:P det är inte så det fungerar. ikväll kör jag stenhårt på att hon ska sova i sin egen säng, hon somnar ju alltid där, men sen när hon vaknar framåt småtimmarna så får hon komma in i vår säng, vilket resulterar i typ ingen sömn för mig, så får anstränga mig att sitta uppe och mata henne sen lägga tillbaka henne i hennes egen säng. så det så.

Danne gick iaf upp med henne i morse vid åtta, skööönt, behövde dom två timmarna

Nu ligger snuffelisan och nanar så tänkte plocka undan här och komma på något jag jag bjuda boss på när hon kommer ikväll:D ska bli så kul att träffa henne igen, det var alldeles för längesen nu. IGEN!

Imorgon kommer Ida och Madde, ni är saknade och väntade mina älsklingar



Nej, en kopp kaffe till sen jäklar får jag sätta fart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0