Mys-Söndag

Idag är det en riktigt mysdag, Danne har haft Bianca i natt och naturligvis tyckte hon det var lagom att gå upp halv sex, stackars danne;) jag gick upp vid elva, körde till willys och köpte frukost plus kvällsmat och efterätt till ikväll. himmagjord pizza och marängsviss. Dreggel!!

Fredes: Var på Bio med Ida och MAria på kvällen, såg kings speech, mycket bra och mysig, vacker berättelse. Ida den snutten bjöd denna fattiga hemma-kvinna.

Lördag: Igår åkte jag och Bianca till staden för att möta upp Madde och Ida vid halv elva, vi gick och strosade till lite över fyra, det gick jättebra och Bianca var så snäll:D skönt, och den var det skönt för Madde älskar ju att pyssla och underhålla henne så jag och Ida kunde kolla i lugm och ro. hittade tärnklänningar till maddes bröllop på benetton, så söta, silvriga skor på det också, oh la la! köpte även klänning till nästkommande lördag, sitter skitbra, ingen u-ringning för en gångs skull;) choocking i knooow.

Är så nervös för att gå ut, lämna Bianca.. känner mig så ansvarslös. Danne säger att jag inte ska tänka så men det är inte så lätt. kan inte hjälpa att jag känner mig som en svikare..

men det ska iaf bli kul, träffa gamla puddingar och dicka någon cider, ja mer vågar jag inte för då lär jag ju somna:P

Ikväll kommer nog Ida och Madde på kaffe, myyyys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0