Måndag

STREEEEEESS:P

upp vid tio, pumpa mjölk, dricka en kopp kaffe sen iväg för att hitta en matstol till Bianca, den billagste jag hittade kostade 699 och såg förfärlig ut. dom flesta låg på 1000-1500 och såg ut som missbildade aliens. jag som bara vill ha något vanligt och enkelt:P



tror det blir en antilop från ikea i stället kostar 129, då kan man ju i stället hitta en massa annat kul som man vill ha till hennes rum, ska flörta med mamma så vi kan åka dit ihop



Lite andra bilder



Mormor och Bianca, Teknik-unge redan nu?



hehe ja vad ska man säga, såhär ser jag tydligen ut när jag busar med Bianca, konstigt att hon inte gråter med egentligen



haha coolaste minen ever, spellevink-tösen



puss pappa<3



finns nog inget så underbart som att bara ligga och mysa, förutom att hon har börjat med vanan att rycka till sig en handfull hår från nacken på mig.. aaaaj




älskar denna bilden, synd att man inte är lite brunare och sminkad bara;)



Bianca och jag badar, det kliar som sören i hennes lilla mun nu



katterna gillar fisans babygym



Nu ska jag förbereda lite för imorgon, babysim för första gången, ska bli spännande, mindre spännande och visa sig i en bikini som inte kommer täcka mina tuttar:P jaja, vad är väl en bal på slottet? Sen fyller Danne år imorgon med, så ska förbereda lite med hans presenter och mat. mys.


ha det bra alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0