Idag målade Bianca!

Eller tjaa, hon lekte med en grön penna. nu är hon mer grön än vanligt omm man säger så. tydligen har hon lärt sig ta av korken. note to self: inga mer pennor

Igår var jag,Ida och Maria i Malmö och shoppade, och fikade;) ingen bra dag utan fika. Bianca var med och skötte sig superbra hela dagen

Annars har jag lärt Bianca:

* att det är kul att stoppa kex mellan tårna

* lärt Bianca att härma "höhö"-skrattet

* att om man petar på mig så trillar jag alltid i slowmotion och in i en vägg

* att när jag jag vill ha en grej som hon håller så rymmer hon iväg. antingen springandes i gåstol eller krypandes fortare än en speedracer

* räcka ut tungan o säga "blö blö blö" och skaka på huvet


that's all folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0