Denna dagen torsdag <3

Idag har pappa varit här hemma, småfixat med lite grejer, fäst fast sladdar och skit, så nu ser det ordentligare ut, har även fått upp hyllor i garderoben, woohooo!

Vi käkade grillat, marinerad kotlett och hemmagjord pastasallad.. mummma!

pappa och danne klagade så på mina skitiga fötter, som jag alltid får av mina attans foppatofflor, så när jag gick in och duschade så gjorde jag helt enkelt det med skorna på, och nu är dom reena, och fötterna med:) alla sätt är bra utom dom dåliga


 

Lilla sötfisan

 

 

titta vad hon kan nu, lilla rumpnissen

 

 

pappa och Bianca o solen igår, blir lite nervös då jag ser att hon redan har lagt till sig med

"talk to the hand-ansiktet"

 

 

såhära effektiva var Danne o pappa idag;)

 

 

lilla nöffan i sin nye tröja

 

 

P.s jag har tömt TRE diskmaskiner idag *klappar sig själv på axeln*

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0