Borde!

Allek (den ordentliga)   -"jag borde städa, det är stökigt nu, Allek"
Allek (Jag)                   -"men jag VILL INTE, det är fint väder"


ja, jag vet jag borde.. ska, måste.. usch.. jag vill ut i solen med Bianca..


Allek (den ordentliga)     -"Men om vi dealar såhär då? en timme nu, så sätter du fart på riktigt?"

Allek (jag)                     -"meeen, facebook, bloggen, läsa alla bloggar?, jag vill, jag vill, jag vill..."

Allek (den ordentliga)     "nej unga dam, nu sätter du fart!!!!!"

Varför, varför kan man inte ha lite karaktär, städa nu, belöning av sol sen? varför kan jag inte inse att det är så det ska, borde, måste vara?

suck...

återkommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0