Predators SM-mästare

var och kollade på U15s match idag mot västerås, slutade på 12-10 till oss. grymt duktiga killar. Lillebror var helt sanslöst duktig, kände hur hjärtat svällde av odräglig stolthet över han. FAST, hade någon skadat han hade jag hoppat dom fyra metrarna ner från läktarna och slagit allihopa, så det så. dom hade aldrig vunnit över denna magen;) grymt duktiga var dom iaf

Anna blev nedsparkad av två SD-anhängare i natt, två killar till på köpet. tycker den gärningen verkligen visar på vilken nivå dom är, kräken.

Var hemma vid sju ikväll, lagade en fläskfilegryta med champinjoner och klyftpotatis..

nu ska jag lägga mig framför tvn, antagligen däckad om cirkus 20 min;)

ha det gutt alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0