Nu så ska vi iväg.

Vi ska hem en runda till Dannes pappa och fixa och dona lite..

kl 16.00 blir det till att titta på lillebror och predators som spelar en viktig match i stan, dom är förbaskat duktiga.

Gårdagen spenderades med storhandling, upppacking av varor. sen körde jag och lämnade Danne, därefter körde jag ut en runda till Axeltorp för att ge Tina pengar på en sån här tuperware grej, en bringare till kylen, kul att se alla igen..

Konstigt nog så är det rätt skönt att vara hemma, att inte behöva vara på jobbet kl 7. saknar dock arbetskamraterna. Men man vänjer sig konstigt nig väldigt fort vid att vara hemma.

Förresten, VI HAR FÅTT LÄGENHETEN, skriver på papper på måndag.. wihoo.. ska bli sjukt nice


nej nu måste jag klä på mig och dra en borste genom håret..


puss och kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Gillas!

2010-09-25 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0