Gud så effektivt..:P

Idag har jag:...

- Sorterat våra filmer på vår externa hårdisk i olika genres (det tog 2 timmar) CHECK!
- läst mer än en halv bok
- badat och druckit thé
- Hjälpt svärmor att köra en barnvagn till hennes dotter
- varit på biltema för att köpa flyttlådor, men får gå ut efter jag insett att plånboken ligger hemma

jag klarar inte riktigt av att ha så lite att göra..

imorgon så kommer Dannes mamma hit och ska fika, ska bli mysigt. sen blir det till at träffa ida och madde på kvällen.

nu ska jag städa lite i lägenheten och laga lite mat


Lill-fisen är väldans livlig idag, sura uppstötningar är typ min närmsta vän just nu. groooose.. .



Jag och din pappa längtar oss fördärvade efter dig, vi vill se hur du ser ut, vilken person du är, din ögonfärg.. ja allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0