efter många om och men...

konstigt, antingen är jag helt död på bloggen eller spottar jag ut som diarre.. sanslöst.. men nu var det dags igen

Jag i vecka 29-30

 

 

lillebror med fjälla

 

 

Danne fixar med volvon, älskar min man med arbetsbyxor

 

 

Fiske med Mogge och Ida

 

 

Den idiot som sa att det var bättre att lära någon att fiska än att ge dom fisk, har minsann aldrig sett min bjässe

 

 

Danne to the rescue efter jag trasslat mitt spö i ett träd!!

 

 

Danne försöker få ner mitt drag från trädet;) hehe det gäller att hålla han sysselsatt

 

 

Jag, Madde och Ida kollar brudklänningar

 

tjaee, det var några bilder.. imorgon ullared med Rebbe sen kommer Pernie-Pern hem på natten.. wiiiihoooo. what an wonderfull weekend

 

men jag kommer vara trött som ett as imorgon

 

puss på er



Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

Här kommer lösen till bloggen. Står i mailfältet

2010-09-11 @ 13:35:33
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0